Hvorfor vælge kommunikation og markedsføring på abonnement?Har du brug for tekstproduktion og nyhedsformidling på abonnement?En travl og hektisk hverdag med kunder og opgaver er ofte årsagen til at virksomhedens eller organisationens kommunikations- og marketingaktiviteter bliver nedprioriteret. Og måske har I ikke de nødvendige ressourcer til varetagelse af jeres kommunikations- og marketingopgaver som skal sikre, at I løbende har fokus på pleje af jeres nuværende kunder, skaffe nye kunder eller medlemmer? Eller I ikke har tilstrækkelige kommunikation- og markedsføringsopgaver, som berettiger en fuldtidsansat kommunikations- og marketingsmedarbejder? Hvis du kan svare ”Nej” til ét af disse spørgsmål, kan du helt sikkert få glæde af vores abonnementsordning, hvor vi hjælper dig med forskellige kommunikations- og marketingopgaver. Opgaver, som bl.a. sikrer
Hvad indeholder vores abonnement? Vores abonnement tager udgangspunkt i et tæt og struktureret samarbejde, hvor vi typisk mødes med jer hver 14. dag eller én gang om måneden. Vi bruger mødet på at fastlægge jeres behov og planlægge de næste opgaver så vi sikrer, at I får mest ud af jeres marketingbudget og opnår størst mulig synlighed i markedet, herunder hos jeres nuværende samt potentielle nye kunder eller medlemmer. Hvilke opgaver er typisk med i vores abonnement? Et abonnement hos Albæk Kommunikation kan bl.a. omfatte:
Hovedvilkår for abonnementsaftale:
Lad os nærmere drøfte, hvor det giver mening for din virksomhed at benytte en abonnementsaftale med Albæk Kommunikation. Kontakt: Andreas Albæk Mobil: +45 2819 6672
Tilbage
29 maj 2019
|
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig?
Ja tak - ring mig op
Lad os mødes og gennemgå dine muligheder
Ja tak - book et møde
|