Er annoncering i trykte medier den rette vej?

Er annoncering weekend efter weekend den rette markedsføringsform i forbindelse med udlejning eller salg af projektlejligheder?

Er annoncering weekend efter weekend den rette markedsføringsform i forbindelse med udlejning eller salg af projektlejligheder?

Når konkurrencen om salg eller udlejning af projektlejligheder skærpes pga. vigende efterspørgsel jf. artikel i Berlingske Business den 12. jan. 2019, så må du, som udbyder, seriøst overveje, om dit valg af markedsføring er optimal i forhold til at opnå kontakt til købere eller lejere, som efterspørger netop dit boligprojekt.

Og du bør overveje, om det er optimalt at skyde med spredehagl ved at annoncere i trykte medier weekend efter weekend, som både er en dyr og ikke særlig målrettet form for markedsføring.

I Albæk Kommunikation mener vi, at du i forhold til salg/udlejning af projektlejeligheder i højere grad bør fokusere på de digitale- som sociale medier som dine primære marketingkanaler. Disse marketingkanaler giver dig i langt højere grad mulighed for at målrette din kommunikation og markedsføring samt løbende måle effekten og optimere din marketingkampagne.

Kontakt Andreas Albæk på andreas@albaekkommunikation.dk eller 2819 6672, hvis du vil vide mere om markedsføring af projektlejligheder.

Tilbage 14 jan 2019

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ja tak - ring mig op
Lad os mødes og gennemgå dine muligheder Ja tak - book et møde