Projektsalg af boliger er en konjunkturfølsom størrelse

At projektsalg af boliger er konjunkturfølsomt er ikke en ukendt faktor

At projektsalg af boliger er konjunkturfølsomt er ikke en ukendt faktor og når så hertil indregnes usikkerheden om boligkøbernes fremtidige boligbeskatning, vil det helt naturligt påvirke den markedsmæssige efterspørgsel. 
Derfor er det i dag endnu vigtigere, at I i jeres salgsbestræbelser har fokus på den enkelte boligs særlige kvaliteter, området og kommunens tilbud til den nye familie.
Det er værdier som disse, du bør opbygge din kernefortælling omkring, så en kommende køber efterlades med et positivt indtryk af, hvordan det er at bo og leve som familie, par eller single i netop det område og i netop jeres boligbebyggelse.
Og ligeså vigtigt er det, at I tilrettelægger jeres markedsføringsindsats på en måde, så I sikrer en effektiv og målrettet indsats over for de boligkøbere, som passer til jeres bebyggelse. Her vil brugen af digitale- og sociale medier være oplagt, da markedsføring via disse kanaler kan målrettes meget præcist - og hurtigt vil give jer en viden om, hvad køberne vægter i deres søgen efter en ny bolig. 
En god kernefortælling er med til at skabe en serie af indre billeder, der visualiseres ved hjælp af ord og som er med til at formidle historien om, hvorfor en bolig i netop jeres bebyggelse kan realisere køberens indre drømme om den perfekte familiebolig.
Med fokus på boligens kvaliteter og jeres kerneværdier som bygherre er den gode kernefortælling også med til skabe troværdighed og loyalitet til jer blandt jeres nuværende og kommende boligkøbere.En anden og meget væsentlig faktor omkring markedsføringsindsatsen er, at I målretter jeres markedsføring så præcist og effektivt som muligt, således I sikrer, at de markedsføringskroner, som anvendes på projektet kun bruges på de målgrupper, som passer til jeres boligbyggeri.
Sagt med andre ord – den rigtige analyse af jeres målgrupper øger sandsynligheden for, at I tiltrækker de købere, som reelt ønsker at bo i området og ejendommen - og som har økonomi til at realisere deres boligdrømme. Og endelig er det afgørende, at I differentierer jeres budskaber, så de netop er tilpasset de enkelte målgrupper, som f.eks. kan være: 
  • Aktiv boligsøgende
  • Familie med hjemmeboende børn
  • Singler
  • Højtuddannede
  • 2 mellemindkomster
  • Leder efter bolig +kr. 3 mio.
  • Boende i postnr. xxxx – til nr. xxxx

En veltilrettelagt markedsføringsindsats via de digitale- og sociale medier sikrer ikke kun en mere effektiv og målrettet indsats men også en indsats til lavere omkostninger end traditionel annoncering i trykte medier.

Tilbage 5 dec 2018

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ja tak - ring mig op
Lad os mødes og gennemgå dine muligheder Ja tak - book et møde