Strategi

KOMMUNIKATIONS-, marketing- og brandingSTRATEGI 

En gennemarbejdet og professionel kommunikations-, marketing- og brandingstrategi skal bl.a. indeholde:
 
Udtryksstrategi
  • Fastlæggelse af strategi og operationalisering via retningslinjer for hvordan og om hvad organisationen udtrykker sig til alle interessenter fra kunder til presse
  • Skabe sammenhæng i såvel form som indhold og tage hensyn til organisationens identitet og vision
Produktstrategi
  • Fastlæggelse af strategi og operationalisering via retningslinjer for hvordan de enkelte teksttyper benyttes
Kanalstrategi
  • Opremsning af alle organisationens interne såvel som eksterne medier
  • Prioritering af organisationens interne såvel som eksterne medier
  • Fastlæggelse af strategi og operationalisering via retningslinjer for hvordan, til hvilke målgrupper og i hvilke situationer kommunikationskanalerne benyttes 
Målinger
  • Vi skal kunne måle, hvad der er godt og skidt ved organisationens kommunikation, markedsføring og branding for at følge udviklingen og for at kunne dokumentere effekten af de forskellige aktiviteter på digitale-, sociale- og trykte medier
Vi indgår som virksomhedens-, organisationens- eller kommunens faste marketing- og kommunikationskonsulent, hvor vi løser forskelige strategiske opgaver såvel som tekstopgaver baseret på et fast honorar eller på abonnement. 

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ja tak - ring mig op
Lad os mødes og gennemgå dine muligheder Ja tak - book et møde