Brand journalism

Brand journalism handler om at bruge journalistikkens autencitet, troværdighed, objektivitet og nyhedskriterier sammen med brandingens fokus på organisationens værdier, visioner og kultur m.m. 

Brand journalism er et effektivt kommunikationsværktøj, fordi det er med til at tilføje flere vinkler og historier til organisationens brand. Desuden kan brand journalism også være med til at etablere afsender som ekspert indenfor et felt og skabe tætte forbindelser mellem afsender og målgruppen, fordi målgruppen kan identificere sig med afsenders budskaber og holdninger. 

Brand kan også være et effektivt kommunikationsredskab hvis du vil:

  • Sætte fokus på en eller flere værdier ved brandet
  • Opbygge eller styrke et image, skabe tillid og loyalitet til organisationens  brand

Vi indgår som virksomheden-, organisationen- eller kommunens faste marketing- og kommunikationskonsulent, hvor vi løser forskelige strategiske opgaver såvel som tekstopgaver baseret på et fast honorar eller på abonnement. 

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig?

Ja tak - ring mig op
Lad os mødes og gennemgå dine muligheder Ja tak - book et møde