By- og havneudvikling

Vi arbejder og rådgiver også omkring markedsføring og branding af projekter i forbindelse med konvertering af udtjente eller nedslidte erhvervs- og havneområder eller nye byudviklingsprojekter. 


Det er en helt særlig disciplin, som kræver en indsigt og forståelse for ejendoms- og byggebranchen og hvordan man tilrettelægger en strategisk markedsførings- og kommunikationskampagne fra start til slut.
En kampagne der skal ramme mange forskellige målgrupper og som skal sikre opmærksomhed, opbakning og tilslutning fra alle interessenter, potentielle investorer, developere og entreprenører til borgere og virksomheder.
 

Et par tips om markedsføring og branding

Byudvikling er både markedsføring og branding af kommunen og projektet

I et byudviklingsprojekt er det afgørende, at den enkelte kommune eller private grundejer selv involverer sig og bidrager til alle markedsføringens forskellige faser. 

Markedsføringen af selve byudviklingsprojektet bør altid køre sideløbende med en brandingkampagne, der skal placere den enkelte kommune på landkortet og i potentielle skatteborgeres og erhvervsvirksomheders bevidsthed. 


Fortæl de rigtige historier til de rigtige mennesker

I skal som kommune fortælle de rigtige og positive historier om kommunen og projektet. I skal også vide hvilke trykte-, digitale- og sociale kommunikationskanaler eller dele af pressen, I skal vælge for at nå ud til de rigtige modtagere. I den forbindelse er det ofte relevant at nævne og bruge kommunens gode infrastruktur, sport- og fritidsaktiviteter, den offentlige transport, skole- og daginstitutioner, indkøbsmuligheder og blomstrende erhvervsliv som unique selling points. Kort sagt "Hvorfor skal jeg, min familie eller virksomhed flytte til X-købing"? 

Læs om vores arbejde med byudvikling i City Development Group

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig?
Ja tak - ring mig op
Lad os mødes og gennemgå dine muligheder Ja tak - book et møde