Branding

Vi rådgiver og producerer tekstmaterialer til brandingstrategier, der er med til at skabe eller understøtte et stærkt og troværdigt brand. Og vi kan også være med til at sikre en succesfuld implementering og eksekvering af brandingstrategier overfor udvalgte målgrupper på tværs af flere trykte-, digitale- og sociale medier

Hvad er et brand?

Et brand er et strategisk ledelsesværktøj, der kan bruges til at differentiere, iscenesætte og positionere virksomheden, organisationen eller kommunen i forhold til de nærmeste konkurrenter. Det handler om at være genkendelig og unik.

Et brand består af de fælles traditioner, værdier, visioner, ambitioner og overbevisninger, som er fælles for alle i interne og eksterne interessenter, som tilsammen er med til at skabe merværdi i form af emotionelle eller funktionelle fordele og en følelse af fællesskab og samhørighed mellem brandets loyale kunder og andre interessenter. 

Hvad er en succesfuld brandingkampagne?

En succesfuld brandingkampagne får et brand til at fremstå autentisk og troværdigt, fordi der bliver skabt en sammenhæng mellem de interne og eksterne interessenters forventninger til organisationens troværdighed og at disse forventninger harmonerer med den reelle opfattelse af organisationens troværdighed. 

Desuden er det vigtigt, at et brand er med til at skabe sammenhæng mellem organisationens strategiske vision (ledelsens ønsker for fremtiden), kulturen i organisationen (medarbejdernes selvforståelse) og organisationens image (eksterne interessenters forventninger og opfattelse af organisationen). 

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig?
Ja tak - ring mig op
Lad os mødes og gennemgå dine muligheder Ja tak - book et møde